Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego www.happymeble.pl
(wersja aktualna na dzień 20.03.2025)

  1. Postanowienia ogólne

    1.1. Sklep internetowy działający pod adresem www.happymeble.pl jest prowadzony przez firmę Happy Meble Sp. z o.o., z siedzibą 86-032 Niemcz, ul. Dobrzańskiego 1, NIP: 554-294-72-18, REGON: 366796320, e-mail: biuro@happymeble.pl, tel. kontaktowy: 500-419-955.
    1.2. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień oraz zakupu towarów (mebli) oferowanych przez sklep.
    1.3. Korzystając z usług sklepu, Klient akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.
    1.4. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną i oferuje meble oraz akcesoria do wyposażenia wnętrz.

  2. Definicje

    2.1. Sklep – platforma internetowa, za pośrednictwem której klient może dokonywać zakupu towaru.
    2.2. Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupu towaru w sklepie internetowym.
    2.3. Towar – produkty oferowane przez sklep, w tym meble, akcesoria i elementy wyposażenia wnętrz.
    2.4. Umowa sprzedaży – umowa zawierana pomiędzy sklepem a klientem, która jest efektem złożenia zamówienia przez klienta i jego akceptacji przez sklep.

  3. Zasady korzystania ze sklepu

    3.1. Sklep oferuje sprzedaż mebli za pośrednictwem internetu, umożliwiając składanie zamówień 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
    3.2. Aby złożyć zamówienie, klient musi posiadać aktywne konto e-mail oraz dostęp do internetu.
    3.3. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku, gdy klient nie spełnia warunków określonych w regulaminie lub wystąpiły nieprawidłowości w realizacji poprzednich zamówień.
    3.4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za problemy związane z dostępem do strony internetowej wynikające z przyczyn technicznych leżących po stronie klienta.

  4. Zamówienia

    4.1. Zamówienie można składać za pomocą formularza zamówienia dostępnego na stronie sklepu.
    4.2. Po złożeniu zamówienia, klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia na wskazany adres e-mail.
    4.3. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie, gdy sklep potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji, wysyłając klientowi e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia oraz informacją o terminie realizacji.
    4.4. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku:
    – braku dostępności towaru
    – problemów z płatnością,
    – wystąpienia błędów systemowych w procesie składania zamówienia.

  5. Ceny i płatności

    5.1. Ceny towarów podawane na stronie sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
    5.2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, które obowiązują na stronie sklepu. Zmiany cen nie mają wpływu na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem.
    5.3. Klient może dokonać płatności za zamówiony towar w następujący sposób:
    – przelew bankowy tradycyjny na konto nr 16 1090 1896 0000 0001 3426 3286.
    – przelew online poprzez system Tpay (płatność przelewem bankowym, płatność kartą kredytową, płatność kartą debetową, płatność blik i inne oferowane przez system Tpay).
    – płatność w systemie ratalnym Santander.
    – płatność za pobraniem (przy dostawie).
    5.4. Płatność za zamówiony towar odbywa się w następujących trybach:
    – obligatoryjna minimalna zaliczka w momencie składania zamówienia w kwocie równej 20 % wartości zamówionego towaru (zaliczka płatna przelewem bankowym tradycyjnym, przelewem online poprzez system Tpay). Pozostała kwota płatna jest przelewem bankowym przed umówionym terminem dostawy mebli w sposób identyczny jak zaliczka lub za pobraniem gotówką przy dostawie (kierowca nie ma przy sobie terminala do płatności kartą). Klient ma możliwość (poprzez stronę internetową) wybrać wyższą wartość wpłacanej zaliczki.
    – płatność ratalna poprzez system Santander w kwocie równej 100 % wartości zamówionego towaru.
    – płatność w kwocie równej 100 % wartości zamówionego towaru (klient wybiera wówczas na stronie internetowej zaliczkę o wartości 100 % ceny towaru).

  6. Dostawa

    6.1. Zamówienia realizowane są na adres wskazany przez klienta w formularzu zamówienia.
    6.2.  Dostawa jest zrealizowana przeważnie za pomocą transportu własnego Sprzedawcy. Jedynie drobne towary mogą być dostarczone przy wykorzystaniu usług zewnętrznego spedytora (firma kurierska lub Poczta Polska).
    6.3. Czas realizacji zamówienia wynosi do 40 dni roboczych, licząc od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Dni robocze to dni od poniedziałku do piątku bez dni ustawowo wolnych w Polsce.
    6.4. Dostawa jest darmowa na terenie całego kraju. Dodatkowo płatna jest usługa wniesienia (zgodnie z ofertą Sklepu).
    6.5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikłe z winy firmy kurierskiej lub innych przyczyn niezależnych od sklepu.
    6.6. Przed złożeniem zamówienia Klient powinien sprawdzić wymiary zamawianego Towaru pod kątem możliwości jego wniesienia do domu/mieszkania. Usługa wniesienia lub pomocy we wniesieniu Towaru jest możliwa tylko, jeśli Towar mieści się w drzwiach, korytarzach lub windzie bez konieczności demontażu. W przypadku niemożliwości wniesienia do wskazanego miejsca, Klient powinien wskazać inne miejsce w obrębie tego samego budynku, do którego Towar ma zostać dostarczony.

  7. Zwroty zakupionych towarów.

    7.1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
    7.2. Prawo odstąpienia od umowy przysługuje tylko Klientowi będącym osobą fizyczną (osobie fizycznej dokonującej zakupu w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą).
    7.3. Aby odstąpić od umowy, klient musi poinformować sklep o swojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia na piśmie lub drogą elektroniczną.
    7.4. Towar, który jest zwracany, powinien być nieużywany, w oryginalnym opakowaniu i w stanie nienaruszonym.
    7.5. Koszty zwrotu towaru ponosi klient.
    7.6. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu, jeżeli towar jest uszkodzony, używany lub niekompletny.
    7.7. Formularz zwrotu towaru dostępny jest na stronie sklepu oraz jest dostarczany z zamówionym towarem.

  8. Reklamacje z tytułu rękojmi i gwarancji.

    8.1. Gwarancja udzielona przez sklep oraz rękojmia na zakupione towary wynosi 24 miesiące i jest liczona od daty dostarczenia zamówionych towarów.
    8.2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń towaru należy zgłaszać niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, jednak nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od jej dostarczenia przez firmę kurierską lub Pocztę Polską.
    8.3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń towaru dostarczonego transportem własnym Sprzedawcy należy zgłaszać bezpośrednio kierowcy w momencie dostawy. Uszkodzenia towaru zgłoszone później z tego tytułu nie będą rozpatrywane w drodze naprawy gwarancyjnej.
    8.4. Reklamacje z tytułu wad jakościowych oraz z tytułu rękojmi są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. Klient chcą zgłosić reklamację jakościową powinien drogą mailową lub pisemną wysłać zgłoszenie reklamacyjne. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać krótki opis wady wraz ze zdjęciami. Reklamacja będzie rozpatrywana na podstawie zdjęć lub wizyty przedstawiciela Sklepu.
    8.5. Wady towarów będą usuwane w drodze:
    – Naprawy towaru,
    – Wymiany towaru na nowy,
    – Obniżenia wartości towaru (udzielania bonifikaty),
    – Zwrotu zakupionego towaru i zwrotu wpłaconych pieniędzy Klientowi.
    Wady towarów w pierwszej kolejności będą usuwane w drodze naprawy. Zwrot zakupionego towaru możliwy jest jedynie w przypadku braku możliwości wykonania skutecznej naprawy towaru.

  9. Ochrona danych osobowych

    9.1. Administratorem danych osobowych klientów jest firma Happy Meble Sp. z o.o., 86-032 Niemcz, ul. Dobrzańskiego 1.
    9.2. Dane osobowe klientów są przetwarzane i przechowywane zgodnie z przepisami prawa, w szczególności z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku.
    9.3. Dane osobowe będą wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia, wystawienia faktury oraz obsługi reklamacji.
    9.4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

  10. Postanowienia końcowe

    10.1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany regulaminu będą obowiązywać od momentu ich opublikowania na stronie sklepu.
    10.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych obowiązujących aktów prawnych.
    10.3. Wszelkie spory mogące wyniknąć z umowy będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.